2009. február 9., hétfő

Garancia - folytatás

Nos, az üzletben azzal fogadtak, hogy a törésre nem vonatkozik a garancia; ám ez a véleményük hamar megváltozott, amikor a gyártóval való levélváltásomról említést tettem. ;-) Ezután abban egyeztünk meg, hogy leszedem a rugót, behozom, pár nap múlva hozatnak újat. Haza kellett jönnöm, leszerelnem a rugót (spéci, hozzávaló szerszám nélkül (olyasmi mint a sarokköszörű  kulcsa, csak kissebb) híján nagy élmény volt); a rugó helyére ideiglenesen egy vastag gumicsődarabot húztam, majd vissza az üzletbe. Beléptem, sehol senki, de hallottam, hogy az eladó hátul telefonált. Először valami autóalkatrészről beszéltek, majd az én rugómról is, kb olyasmit mondott az illető, hogy küldjenek valami "olcsó vackot". Ezután előrejött, és észrevette, hogy már ott vagyok. ;-P Ekkor közölte, hogy nem csak a rugó kell, hanem az egész teleszkóp-izé. Erre mondom, hogy ez nem nyerő, én a biciklimmel holnap mennék dolgozni. Végül is nagy keservesen elővett egy komplett teleszkópot az egyik polcról, ideadta, hogy cseréljem ki, és vigyem vissza a rosszat (összerakva)...

Azaz: volt cserealkatrész, de inkább rendeltek volna valami rosszabb minőségűt, hogy jó lesz az nekem...

Hazajöttem, kicseréltem, visszavittem. Ám a papírokért még a jövőhéten be kell mennem.

Nincsenek megjegyzések: