2010. május 28., péntek

Madarak

Ma délután amikor a házamban ellenőriztem a még tegnap próbából készített vályogtégláimat (majd egy következő bejegyzésben, talán holnap), feltűnt, hogy egy a falhoz támasztott korhadt gerenda végén valami száraz fűcsomó-szerűség van, pedig amikor azt a gerendát odatámasztottam (úgy fél éve ;-)) még nem volt rajta. Alaposabban szemügyre véve, rájöttem, hogy egy madárfészek, és benne is ült egy kismadár. Gyorsan hazamentem a fényképezőgépért, íme:

A madárnak nemigen jött be a fényképezés, mert elrepült, de így legalább lefényképezhettem a fészket belülről is:
Négy aprócska tojást láttam a fészekben. Ezután hátrahúzódva vártam, hogy visszajöjjön a madár. Jött is, a párjával együtt, repkedtek, csipogtak, a fészket is nézték, de nem maradtak ott. Magukra hagytam őket, és egy óra múlva amikor óvatosan belestem, a madár újra ott ült a fészekben.

Nincsenek megjegyzések: