2008. október 19., vasárnap

Kerítés, Webtárhely, Fűzfák

Többminden, ömlesztve:

Végre teljesen le lett festve a kerítésem! Két doboz festék ment rá összesen. :'-( A nagykaput és a kerítés jobboldali részét a húgom festette le, hosszas rábeszélés (és némi készpénz ;-P) hatására.

Levelezgetek a mediacenter.hu-val, akadnak kérdéseim a tárhellyel kapcsolatban. Pl.: legutóbb, hogy amég nem él a domaincímem (kaszazsolt.hu :-)), addig el tudom-e érni a webről valahogyan a tárhelyem. A kérdéseket általában ilyenkor, estefelé küldöm el, és másnap délelőttre már válaszolnak is. Ez esetben létrehoztak nekem egy ideiglenes aldomaint a mediacenternél. Eddig minden rendben van, udvariasak, segítőkészek, gyorsak. A tárhelyemen engedélyezve vannak a .htacces fájlok, így az oldalamon felhasználóbarát (és egyben keresőbarát) linkeket fogok használni. Pl.: a kaszazsolt.hu/index.php?lap=letoltesek helyett: kaszazsolt.hu/lap/letöltések lesz a cím. A linkek ékezetes és anélküli változatban is működni fognak, a biztonság kedvéért. ;-)

Ja, pár hete vágtam pár ágat a fűzfánkról, és vízbe állítva gyökereztettem őket; majd miután pár miliméteres kis gyökérszerűségek nőttek ki belőlük, elültettem őket az udvaromon; és már van amelyik kirügyezett és kis levelei nőttek:

Elástam tíz hatalmas méretű (jó ökölnyi) diót is, melyeket a nagymamám hozott. Ha kinőnek, majd szétültetem őket az udvaron.

Nincsenek megjegyzések: