2008. szeptember 18., csütörtök

A kerítés

A kerítés nem halad. :'-( A terv az volt, hogy a zártszelvény oszlopokra betonháló lesz hegesztve; de megfelelő lyukméretű (7,5cm * 15 cm) háló nincs a tüzépen. Van ugyan még 2 másik hely, ahol esetleg lehet kapni, csak mire hazaérek (5 óra körül), addig bezár. Talán szombat délelőtt. Vettem szép fehér postaládát, már igencsak fel akarnám rakni. ;-)

Addig is a másik problémával foglalkozom: az esővel. Az eső a még viszonylag ép csatornának hála szépen lefolyik; csakhogy a csatorna alatti lefolyó és a ház melletti járda belső széle némileg meg van süllyedve, ezért az összes víz a ház alá, köré folyik. Ezért elkezdtem ásni egy árkot, ami összeköti az esőcsatornák lefolyóit, útbaejti a kerti csapot (majd annak is csinálok betonból valami lefolyó-szerűséget), és a kútban fog végződni. Lehet valahol megtöltöm valami kavicsos-köves törmelékkel, hogy a hordalékot ne vigye bele. Az is lehet, hogy csövet fogok beletenni, és betemetem.

Ja igen, és a ház előtti verandán be van törve pár ablak, azokat befóliáztam ideiglenesen. Majd tavasszal lebontom és újraépítem, betonalapra. Vannak képek is, de még át se másoltam őket a kamerából. Majd, holnap. Vagy azután. Vagy... ;-)

Nincsenek megjegyzések: