2008. szeptember 26., péntek

A kapuk

A kapuk már tegnap készen voltak, csak "némileg" megfáztam; és fél-kómás állapotban nem igazán volt hangulatom blogot írni.* Ma már viszonylag jobban vagyok, de képeket nem csináltam már ilyen estefelé (lustaság :-P). Még a nagykapura kell egy ütköző, egy lakatszem, meg a kiskapura egy zár. Meg a festés... És előtte a zártszelvényekről valahogy lemosni azt az olajos trutyit. :'-(

Szóval, holnap elvileg jó idő lesz; ha minden igaz olyan dél körül, ha felkeltem ;-) lefényképezem.

*Vagy háromhete kezdtem szedni kipróbálásból Actival Max multivitamint. Hát ennyit ér...

1 megjegyzés:

Csimre írta...

Én is elég rendesen megfáztam, ezért is tuntem el tegnap elott. :D

Mindenesetre a nátha elmúlóban van, de most meg jon a chripka [magyarul aszthiszem influenza vagy mi a neve]. :'(

Király...